Beckham: Nuk kthehem në Amerikë

16/02/2009 22:56

David Beckham

Mesfushori i L.A. Galaxy, David Beckham, i cili aktualisht po qëndron në formë huazimi te skuadra e Milanit, ka përsëritur dëshirën e tij për të mbetur në San Siro, duke shtuar se skuadra nga MLS do ta ketë vështirë për ta kthyer atë në Amerikë.

“Marrëveshja ende nuk është arritur. Dy skuadrat do të flasin sërish këtë javë dhe javën e ardhshme, kështu që duhet të presim se çka do të ndodhë”.

“Shpresoj që gjërat të shkojnë në favorin tim, dhe siç e kam përsëritur tash e disa herë, unë dëshiroj të qëndroj te Milani”.

“Unë e kam bërë të qartë se dëshiroj të mbetem këtu dhe do të jetë vështirë të më kthejnë në Amerikë”, ka thënë mesfushori anglez.

Back

Search site

© Copyright 2009.All rights reserved.Powered by Zbavitu-24or.Ch